Nabíjecí aplikace

Najjednoduchšia platobná platforma pre nabíjacie stanice, ktorá ponúka plné prispôsobenie požiadavkám prevádzkovateľa.

Vďaka EVE CHARGE môžem prísť k nabíjacej stanici, naskenovať QR kód, zaplatiť a nabíjať. Celý proces netrvá viac ako 30 sekúnd.
Jiří Papoušek, majiteľ Tesly, stály zákazník EV EXPERT

Výhody EVE CHARGE
- Jednoduché prihlásenie pomocou QR kódu
- Možnosť nastavenia vlastných tarifov
- Platba platobnou kartou
Pro koho je určena služba EVE.CHARGE?
EVE.CHARGE je vhodná pro všechny, kdo chtějí svou nabíjecí stanici poskytovat uživatelům za úplatu. Je ideální pro veřejné provozování nabíjecích stanic.

Ako EVE CHARGE funguje pre prevádzkovateľa?
- Prevádzkovateľ pripojí nabíjaciu stanicu k systému Web Servera a k platobnej bráne EVE CHARGE
- Nastaví tarify, ktoré chce ponúkať svojim zákazníkom

Ako EVE CHARGE funguje pre užívateľa?
- Zákazník naskenuje QR kód či vyberie nabíjaciu stanicu zo zoznamu
- Pripojí elektromobil k nabíjačke
- Vyberie si tarif
- Po úspešnej platbe sa začne nabíjanie
Technické špecifikácie
EVE CHARGE | Ostatné systémy | |
Prihlásenie | Pomocou emailu | Potreba predchádzajúcej registrácie či nutnosť mať stiahnutú aplikáciu |
Doba od | V poriadku sekúnd | V poriadku minút |
Užívatelia | Ktokoľvek | Iba registrovaní užívatelia so stiahnutou aplikáciou |
Tarify | Prevádzkovateľ si ich môže nastaviť | Diktované distribútorom |
Často kladené otázky
Platba
1. Akým spôsobom sa za EVE CHARGE platí a koľko stojí?
EVE CHARGE je prvé tri mesiace bezplatné, aby si každý mohol vyskúšať, či mu vyhovuje.
Po uplynutí troch mesiacov je platobná brána spoplatnená mesačným poplatkom podľa výšky transakcií, počtu nabíjacích portov a toho, či má zákazník záujem o online prehľad.
Zákazník dostane mesačné vyúčtovanie.
2. Platí sa jednorázovo alebo každý mesiac?
Platobná brána EVE CHARGE je spoplatnená čiastkou 149 Sk mesačne v prípade jednoportovej nabíjačky. U dvojportovej nabíjačky je mesačný poplatok 249 Sk.
Online prehľady stoja pri jednoportovej nabíjačke 69 € a 109 Sk pre dvojportovú nabíjačku mesačne.
Poplatok za transakciu je 5%.
Lokálny dohľad nabíjačiek je zadarmo. Ku každej nabíjačke ponúkame 3 mesačnú skúšobnú lehotu zadarmo.
3. Sú spomínané ceny konečné?
Všetky nami uvedené ceny sú konečné.
Zákaznícka podpora
1. Za akých okolností môžem systém EVE CHARGE reklamovať?
V prípade, že Vám nebude EVE CHARGE správne fungovať, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu. Naši technici s Vami akékoľvek problémy budú riešiť, kým nebudete úplne spokojní.
2. Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď od zákazníckej podpory v prípade, že niečo nebude fungovať?
Zákaznícka podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodín v pracovné dni. V prípade komplikovanejších prípadov môžu naši technici pomôcť vyriešiť problém aj mimo bežného pracovného času. Ak je problém urgentný odporúčame zavolať na našu infolinku +420 722 689 252.
3. Ak zistím, že nabíjacia stanica s EVE CHARGE nie je pre mňa, môžem ju vrátiť?
Ukončenie využívania platobnej brány EVE CHARGE je možné s mesačnou výpovednou lehotou.
Vrátenie nabíjacej stanice EVECUBE C sa riadi platnými podmienkami slovenského právneho poriadku.
Technické špecifikácie
1. Aké protokoly využíva nabíjacia stanica s platobnou bránou EVE CHARGE?
Nabíjacia stanica EVECUBE C používa protokol OCPP 1.6. OCPP (Open Charge Point Protocol) je aplikačný protokol pre komunikáciu medzi nabíjacími stanicami a centrálnym systémom správy pre sieť nabíjacích staníc.
Komunikácia platobnej brány EVE CHARGE prebieha pomocou internetového pripojenia.